Mycket senaste tiden

Vardag / Permalink / 0
 
Oj, vad mycket jag haft senaste veckan! Jag har bland annat tränat med Herkules (från gladiatorerna), jag har varit sjuk igen.. och jag har tatuerat mig. Vi börjar med det första!
 
I onsdags tränade jag alltså med Herkules. Galet vilket pass det blev. På slutet av timmen ville jag spy, dö och dö lite till. Jag kunde inte ens sträcka ut mina ben normalt när jag skulle göra fällkniven som tränar magen. Träningsvärken ska vi inte ens tala om. Det är inte förens nu 4 dagar senare som jag börjar kunna röra mina kroppsdelar igen. Snacka om att jag är otränad. Men det ska det bli skillnad på nu.
 
Blev sjuk i samband med träningspasset. Näsan täppte till och jag blev helt sänkt av att inte kunna andas normalt. Hostan på det har gjort att jag inte kunnat sova riktigt bra om nätterna men nu börjar det bli bättre och är nog helt kry snart!
 
Tatuerade mig igår som ni ser på bilden. Har tänkt på det här sedan pappa dog och det är ju trots allt 2,5 år sen snart. Igår blev det av och för er som ska påpeka att "pappa" står snett så är det både dåligt foto + hans egna handstil så texten är inte perfekt och det är det jag gillar med den. Han har skrivit en tatuering på mig kan man säga.
Till top