Ivyrevel

Shopping / Permalink / 0
Bilder är tagna från Kenzas.se
 
Nu när hösten är här så blir vi väl alla shoppingsugna. Jag berättade ju om mitt shoppingbegär igår och hur mycket jag har varit nära på att klicka hem. Igår klickade jag till och med hem en klänning. Inte den ovan utan en annan. Men jag funderar på att beställa hemma även denna som ni ser på snygga Kenza! Den är så höstig och fin. Alltingen matchar man den som hon gjort, i bruna toner bara. Eller så kör man på tunna svarta/bruna nylonstrumpbyxor med knähöga stövlar och svart skinnjacka. Mums säger jag bara!
 
Klänningen hittar ni HÄR och priset är kanske lite över vardagsklass men samtidigt så kan man ha en lite dyrare och lite finare klänning i garderoben! Jag tycker i alla fall man kan unna sig något dyrare för varje årstid som kommer. Gäller bara att prioritera vad det ska vara.
Till top