6 September

Vardag / Permalink / 0
 
Hej på er!
 
Min helg har varit lite kaos så därav inget bloggande. Tänkte berätta om den. I fredags var jag ju och hittade en praktikplats och senare mot kvällen drog jag ut och träffade gamla kompisar. Jättekul att träffa människor man inte träffat på ett tag. Det roliga var att jag fick sms från en kille jag verkligen inte träffat på länge (1 år sedan vi sågs). Han frågade om han kunde sova hos mig då han inte bor i Stockholm men var på väg hit. Så satt uppe till 3-4 på natten för att hämta honom sen.
 
Lördagen började med att mamma hade stekt pannkakor till oss som fick äta till frukost. Vilken lyx, dags att njuta så länge man bor hemma. Efter det stack vi ut med hans polare som slutade med en överraskningsfest för en där som precis fyllt 25 om jag uppfatta allt rätt. Super skojj, drog dock hem så vi var hemma igen vid 2-3 nångång. Och ida har vi typ bara sett på sista Johan falk filmen innan det var dags att köra tillbaka honom till stationen där han tog tåget hem igen.
 
Hela helgen har varit perfekt. Blev en jacka och en kofta rikare idag också, samt några tusenlappar fattigare men den var det värt för jäklar var snygg min jacka är! Nu ska jag bara införskaffa ett par uggs så är jag klar och redo för hösten samt vintern.
Till top