Cam

Vardag / Permalink / 1
 
Jag är färdigfixad och ska strax stoppa i mig lite lunch innan jag springer iväg till bussen och åker vidare mot skolan. Vi har en väldig lugn lektion idag. Kundpass kallas det. Det är bara att vi tar emot kunder och sedan slutar vi. Blir lite mer som riktig frisörsalong då. 
 
Annars idag ska jag ju iväg på bartenderkurs, vet inte om jag nämnde det men ska i alla fall iväg på det ikväll och det ska väl bli kul. Vi lär ju inte vara proffs direkt. Men tror inte jag orkar släpa på min kamera så kanske blir lite mobilbilder ifall min mobil vill samarbeta med mig idag. 
#1 - - Nathalie:

Hej!

Jag tittade runt lite på din superfina blogg. :)

Jag tänkte passa på att kolla lite med dig vad du skulle tycka om att eventuellt göra en session i vår 2016?

Temat kommer vara baslinnen i olika stilar.

Jag kollar bara av intresse men skulle du vara intresserad så säg till så berättar jag självklart mer om mig och själva sessionen. :)

Ha en jättebra dag!

Med vänlig hälsning Nathalie (Natta)

Svar: Hej! Förlåt för väldigt segt svar. Men vad innebär det? :)
Johanna Öhrn

Till top