Saker jag längtar till

Vardag / Permalink / 0

Saker jag längtar till:
 
Att fylla 18! Längtar efter mer ansvar knäppt nog, ser fram emot att sköta min egna ekonomi (hålla koll på allt själv alltså, sköter den redan själv), ser fram emot att kunna spara och se hur pengarna växer på kontot osv. Längtar även tills jag kan beställa hem saker utan mammas godkännande, har ju också lite med ekonomin att göra.
 
Flytta hemifrån. Planen som det ser ut nu är att börja leta lägenheter om ca 1 år. Då vill jag flytta hemifrån och skapa mig ett eget liv på riktigt. Tror det är bäst för mig faktiskt, även om det kommer bli mycket att göra och så men tänker inte flytta för långt bort från mamma då jag fortfarande behöver hundvakt om dagarna säkert.
 
Tatuera mig. Nu är det ju bara 36 dagar kvar tills jag kanske gör min första tatuering. Tills jag äntligen kan få skriva in en person på kroppen som betyder sjukt mycket!
 
Till Turkiet! Jäklar vad jag längtar efter att få knata i shorts, barfota och bara glida runt i värmen. Få bli brun och känna hur hela kroppen mår bra av all D-vitamin. Allt jag tittar på nu är typ kläder inför Turkiet, slappa byxor, klänningarna, smycken som är fina till brun kropp osv, haha.
Till top