Retur

Vardag / Permalink / 1
 
Här är klänningen jag tänkte ha på min 18-års dag. Tyvärr var den på tok för stor för mig trots att jag tog XS. Nackdelen med att vara kort och liten, den syr oftast klänningar efter 1,70 modeller om inte längre, vilket suger! Men hittade någon enkel vit klänning från H&M som jag tänkte kolla på efter helgen. Är inne i en shoppingperiod fast jag inte får eftersom jag fyller år om 1 månad typ, haha.
 
Men i alla fall tänkte cykla iväg och posta iväg returen på denna klänning nu, i det andra paketet var det bara ett EOS lipbalm med doften "lemon drop", har aldrig sett den i butik men luktar ljuvligt. Ska passa på att handla ingredienser till bullbak ikväll. Är sugen på att baka chokladbullar och vanilj! Perfekt ju att ha i frysen så man kan ta fram när kompisar eller gästerna kommer lite spontant.
#1 - - Robex Lundgren:

fin bild

Till top