Bloppis

Vardag / Permalink / 0


Hej på er!
 
Jag har flängt och kört runt hela dagen. Fick en rejäl övningskörning idag. Mest stolt är jag över att jag både gjorde en perfekt fickparkering och backparkering på första försöket mellan bilar, annars brukar jag få korrigera och fixa till jämt men inte idag. Dessutom fick jag köra runt med tungt lass så nu har jag verkligen testat att köra med allt i bilen samt överallt förutom innerstan på Stockholm.
 
Det jag ville komma till var att vi var iväg och köpte en partycooler inför min födelsedag speciellt men vi lär inviga den innan och använda den otroligt mycket om jag känner oss rätt. Sen mötte jag upp en söt tjej som köpte klänningen ovan av mig. Har ju startat en bloppis (@ohrn_bloppis på instagram). Där jag säljer billiga och nästan oanvända plagg som jag hoppas någon annan får användning för.
Till top