Shopping

Vardag / Permalink / 0


Hej på er!
 
Förlåt för sämst uppdatering när jag lovat bättre. Men nu jäklar ska jag skärpa mig seriöst alltså. Ni ska få se min shopping jag gjorde idag senare (kanske imorgon när det är bättre ljus), ni ska få fler outfit-bilder hade jag tänkt och mer om mitt liv helt enkelt.
 
Har varit i stan i princip hela dagen idag, flängt runt och försökt leta efter saker man kan ha i Turkiet osv. Hittade några saker och nu är jag tveksam till om jag ska köpa ett par svarta likadana skor som jag köpte idag eller om jag ska strunta i det? Hmm.. Har ju redan köpt sjukt mycket grejer på denna lön som knappt kommit in på kontot känns det som.
 
Nu ska jag ut och ro med en kompis. Blir perfekt avslut på denna härliga dag som gjort mig så glad! Vi hörs alltingen senare eller imorgon.
Till top