Sista augusti

Vardag / Permalink / 2
 
Hejsan på er!
Jag mår äntligen må lite bättre. Igår var jag så nära på att åka till akuten för att jag mådde så dåligt. 39 graders feber och svinont i halsen gör ju inte direkt så att matlusten ökar, vilket i sig har bidragit till viktnedgång och ännu mindre ork. Jag har levt på Alvedon och att få ha en egen betjänt hos mig (lilla mamma). I morse var jag i alla fall och tog halsprov, som visade negativt och ingen halsfluss. Det var skönt samtidigt som jag nu bara hoppas detta virus försvinner!
 
I alla fall slutpratat om min sjukdom och mina sjuka dagar. Sista augusti idag och imorgon börjar första höstmånaden på riktigt. Jag har trots det dåliga vädret i sommar haft en riktigt bra sommar med resor och kompishäng. Är dock riktigt laddad inför hösten också då jag har mycket att se fram emot! Ska bland annat tatuera mig om 12 dagar ifall jag är frisk då.
#1 - - Johanna:

Uschdå, krya på dig! Men vilken härligt bild!! :)

#2 - - rememberthiis.blogg.se:

Fin bild ! Krya på dej

Till top