Dubbelpass

Vardag / Permalink / 0

 
Ska strax äta lite lunch innan jag ska ge mig ut med hundarna på en promenad. Är inte ett dugg taggad då det spöregnar och är fruktansvärt kallt tycker jag! Det står säkert 18 grader men lovar att det inte är varmare än typ 10 grader. Det är 23 juli och sommaren har kommit en gång och det var i 2 dagar?! Tur att jag åker till Turkiet om 2,5 vecka så jag får njuta av lite värme innan skolan drar igång igen.
 
Efter hundpromenaden är tanken att jag ska rida lite också. Var längesedan nu. Har ju alltid älskat att rida men det är tråkigt när det är dåligt väder så då skippar jag det och sen hittar jag inte tiden till det tyvärr. Men idag blir det nog av. Ska även träna ett medelpass på Friskis är tanken. Så det blir dubbelpass idag, för ridning är mer träning än vad folk tror.
Till top