Hösten är här!

Vardag / Permalink / 0
Livet lekte när dessa bilder togs.
 
1a september och jag är så shoppingsugen! I 3 dagar har jag suttit och bläddrat igenom alla hemsidor och varit så nära på att klicka hem massa saker men hejdat mig i sista sekund bara för att jag ska ha pengar kvar till att shoppa höstkläder ifrån butikerna. Gillar att internethandla men inget är jobbigare än när man får hem kläder som inte passar och man måste skicka tillbaka osv. Mycket lättare då att prova i butik.
 
Idag mår jag dock sämre. Hade nästan 39 graders feber i morse när jag vakna och blev så arg då jag trodde jag var på bättringsvägen igår eftersom febern gått ner så mycket! Jaja, det är bara att njuta så länge man får vara hemma och mysa i soffan medan regnet slår mot rutorna för sen kommer jag definitivt klaga på det när jag går i regn och rusk till bussen.
Till top