Blogglista

Vardag / Permalink / 0

 

 

10 favoriter:

Färg: Svart måste jag nog säga, funkar till allt och går att matcha med varandra alltid, Svarta jeans + svart tröja = snyggt!

Mat: Har ingen speciell favoriträtt. Gillar det mesta men just nu har jag fått fling för kyckling cashewnötter.

Band: One Direction typ.. haha!

Film: Typ "Hur många lingon finns det i världen". Den ger både humor och har en bra grundtanke.

Bok: Vi har ju hemligheter i familjen

Sport: Gymnastik

Årstid: Sommaren! Gillar något med alla årstider men sommaren slår allt ändå.

Veckodag: Hade jag inte jobbat på lördagar så skulle jag sagt den dagen men nu får det bli söndagar! Då får man vara inne hela dagen om man vill men även att man får sova ut.

Glassmak: Choklad. Är inte så förtjust i glass men ska det vara gräddglass är det choklad som gäller.

Tid på dygnet: Kvällstid, runt 20-21 ungefär. Bra saker på tv oftast, folk är sociala och man får ligga och slappa eller så börjar man precis på en bra festkväll.

 

9 för tillfället:

Humör: Glad men aningen stressad. Mycket och göra innan jobbet.

Smak: Citron/Lime.

Kläder: Jeans och fin topp.

Bakgrund: Mig och Rasmus.

Nagellack:  Inget alls.

Tid: 13:51

Omgivning: Familjen.

Irritationsobjekt: Jobbet.

 

8 första:

Bästa vän: Cassandra

Screen name: Typjojjoo

Husdjur: Hamster

Piercing: Öronsnibbarna var typ 5 när jag tog dem.

Förälskelse: Rasmus.

Musik: Oj vet inte, gillar väl de här "hits for kids"..

Bil: Volvo V50 är första bilen jag fått köra själv.

Kyss: Adam tror jag..

 

7 senaste:

Cigarett: Aldrig rökt, tycker de är äckligt.

Mat: Pasta med köttfärsås (syndar från dieten)..

Dryck: Celsius

Biltur:  Till och från skolan.

Kyss: Rasmus såklart!

Spelad låt: 7 years old.

TV-program: Bron, bästa serien som går på 1an. Om ni inte sett den så se den!

 

6 har du någonsin:

Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej!

Brutit mot lagen: .Har väl snattat när jag var yngre och kört lite för fort några gånger..

Blivit arresterad: Nix, har klarat mig från det faktiskt.

Badat naken: Såklart, både i badkaret (dah?) men även i sjö/hav.

Varit med på TV: Nä, skulle dock va lite ballt av någon anledning.

Kysst någon du inte känner: Tror inte det..?

 

5 nej tack:

Kläder: Shorts + tights under! Förlåt men de är det fulaste som finns.

Mat: Fisk och skaldjur! BLÄÄ.

Musik: Hårdrock där de bara skriker..

Dryck: Kaffe typ, aldrig fattat grejen.

Personlighetsdrag: Bitchiga som tror de är bättre än andra.

 

4 saker:

Du gjorde igår kväll: Kollade på tv och myste med Ralle.

Du kan höra just nu: Musik eller va?

Du inte kan leva utan: Mobil, datorn och Ralle.

Du gör när du har tråkigt: Kikar på internet shoppar typ eller skriver med Ralle.

 

3 personer:

Du kan berätta allt för: Ralle.

Du tycker om: . Ralle.

Du inte gillar: Kan jag väl inte skriva här? Tänk om personen läser det, oj vilket liv det skulle bli.

 

2 val:

Kaffe eller te: Te

Vår eller höst: Gillar båda, dock går hösten mot vintern så våren då.

 

1 önskan: 

Just nu: Att få vara med Ralle och bara prata skit med honom.

 
 
Till top