6 Oktober

Vardag / Permalink / 0


God morgon!
 
Ber om ursäkt över tystnaden här. Jag har haft fullt upp med jobb, skola och pojkvännen typ. Min farfar är även inlagd på sjukan så det är lite jobbig period just nu. Men helgen var ändå bra. Jag hade killen här (eftersom jag jobbar så får han komma hit varje helg istället nu ett tag). Vi besökte i alla fall farfar i söndags och det var härligt att se honom men samtidigt så otroligt jobbigt att se hur dåligt han ändå mår. Usch, längtar tills jag får uppleva något vackert på sjukhus! Nu känns det som jag bara varit där och alla mått super dåligt när man är där.
 
Ska i alla fall börja fixa mig alldeles strax inför att åka till skolan. Så skönt när jag har sovmorgon! Men jag ångrar mig varje gång att jag inte går upp ännu tidigare så jag hinner med mer på morgonen.
Till top