Färg

Shopping, Skönhet / Permalink / 1
Igår när jag skulle sminka mig insåg jag att min concealer är helt slut! Panik enligt mig då jag alltid har det i basen. Har nästan alltid någon finne eller röd blämma såhär på våren när man fortfarande dumt nog bär smink. Har rätt känslig hy så får lätt finnar. Men ska börja minska ner på sminket snart.

I alla fall tillbaka till ämnet. När jag står där i panik så löser jag det med lite foundtion och puder men efter skolan stack jag direkt till färg (bästa sminkmärket enligt mig just nu) och köpte en ny concealer + att jag fick ett läppstift och ett puder i skolan som jag ville visa upp.
 
Hur läppstiftet ser ut på. Det är lite hallonrosa / rött. Vi fick välja bland fem olika nyanser och min lärare bar denna på sig och jag vart kär direkt. Har ju nästan bara nudefärger hemma då jag oftast är feg och mest bär det. Men nu så har jag ett hallonrosa  Det ska bäras flitigt i sommar.
#1 - - Anonym:

Hej vännen! Vilken fin och inspirerande blogg du har! Jag säljer hudvårdskonsult och säljer hudvårdsprodukter och smink. Låste även att du hade känslig hy, har en serie som är anpassad för just känslig hy som nog skulle kunna vara något för dig! Skicka ett sms till mig om du vill veta mer 070-5930576! Kram kram😊

Till top