Triangl

Shopping / Permalink / 3
 
Fick ju hem min Triangl bikini idag, det blev en "Flamingo Fling". Kände att de färgerna stack ut lite mer vilket jag vill att i alla fall min första Triangl ska göra. Då de enligt mig är kända för att ha massa färg på sig. Kommer dock köpa "yellow mashmellow" också om jag känner mig själv rätt.
 
Måste säga att jäklar vad nöjd jag är som kund efter att ha beställt från dem. Beställde i lördags kväll och fick det idag, alltså 4 dagar varpå det bara var 2,5 arbetsdag?! De är ju snabbare än Nelly som ligger i Sverige liksom. Sen kanske det inte är så miljövänligt att beställa massa från Australien, haha. En sak är säker, ni kommer se mig ha denna mycket i sommar!
#1 - - Linnea:

Riktigt snygg!! Jag vill också ha! :)

#2 - - N:

Jag har två stycken och är supernöjd!

#3 - - Felicia:

Så snygg!

Till top