9 Juli

Vardag / Permalink / 0

Ber om ursäkt för min sämsta uppdatering! Har inte haft lust att skriva av mig samtidigt som det är det enda jag vill då jag ofrivilligt hamnat i en knepig situation som jag inte vet hur jag ska ta mig ut mer än att vänta ut allt, vilket är en av mina sämsta egenskaper tror jag. Tålamod och jag är inte bästa vänner om man säger så. Men strunt samma, allt löser sig på något sätt om det är positivt eller negativt får vi se i slutändan.
 
Annars då så håller jag på och småstädar här hemma eftersom jag verkligen låtit mitt rum bland annat blivit en svinstia (hehe). Men tar tag i det nu genom att dunka musik och skylla på att vädret är dåligt. Senare ska jag även ta ner en resväska, då jag lovat syrran det. Man måste ju vara redo när vi åker om 32 dagar!
Till top