Julkänslor

Vardag / Permalink / 0
Drygt en månad kvar tills det är första advent?! Vad sjukt! 2014 har verkligen sprungit iväg. Bara 2 månader kvar tills vi slår om och inviger 2015, vilket ska bli mitt år har jag bestämt. Det är nu julkänslorna verkligen börjar slå till. Det blir kallare och kallare, dimmigare, frostigare och snart faller första snön ner. Längtar ändå enormt mycket till jul, då jag älskar att pynta. Kommer dock vilja att det ska bli jul och nyår och sedan vår/sommar igen. Hatar alla sjukdomar på vintern så enormt mycket. Största rädslan är vinterkräksjuka så om jag kan undvika det så gör jag gärna det.
 
I vart fall så kommer jag fira julafton hemma som vanligt, men sedan om jag åker iväg på nyår det vet jag inte. Har ju några kompisar runt om i Sverige som jag gärna firar tillsammans med men vi får se.
Bild från julen 2012 tror jag?
Till top